PROF-leden: Hoe worden we gevonden door boekers en zoekers

Een sessie waarbij we ervaringen delen over:
  • Je website:  Het gebruik van SEO, heeft dat zin?
  • Hoe een foto het verschil kan maken of je gevonden wordt of niet?
  • Wat zet je wel en wat niet op je site? Prijzen?
  • Waar let Google op en hoe kan Google daarbij helpen?
  • Hoe kun je Google Adwords gebruiken?
  • Werk je alleen aan je eigen site of sta je ook op de website bij een boekingsbureau?  
  • In hoeverre maak je je site zelf of besteed je alles uit?  Voor- en nadelen. 
  • Is je site actief, m.a.w. verander je hem regelmatig of is hij statisch.  Voor- en nadelen. 
  • Welke anderen promo activiteiten zijn er en hoe werken die voor jullie, ervaringen over:
    Blog, Vlog, Vertical Video, quote’s
  • Heeft het zin om print in te zetten?  Flyers, one sheets etc. 
Kortom een ochtend waar we echt de diepte ingaan over een van de belangrijkste zaken van een spreker. Wordt je gevonden als mensen je zoeken? En belangrijk, welke zoektermen kun je het beste gebruiken om gevonden te worden?
 
Geef je op via de site en maak een overzicht van je ervaringen, van de verschillende stellingen die hierboven worden weergegeven. 
Neem je laptop mee, zodat we ook kunnen zien wat effecten zijn van zoekopdrachten.