Gerben van Driel

Er zijn een beperkt aantal zaken die u zelfstandig kunt bewerkstelligen. Simpel voorbeeld: koffie zetten. Of: een muur schilderen (en zelfs in die gevallen kunt u zich afvragen in welke mate u dat helemaal zelf doet. Want u zorgt waarschijnlijk niet voor uw eigen koffie. En u maakt niet uw eigen verf).

Bottom line: wilt u het niveau van koffiezetten en muren schilderen ontstijgen en écht wat voor elkaar krijgen in deze wereld, dan kunt u dat niet alleen. U bent afhankelijk van de medewerking van anderen.

Die ‘anderen’ hebben verschillende gedaantes. Ze verschijnen in de vorm van medewerkers, meerderen, klanten, leveranciers, investeerders, noem maar op. Maar wat de onderlinge verhouding ook is: ze moeten zich achter uw plannen, missie, ideeën, diensten en/of producten scharen als u uw doel wilt bereiken.

Dus is het van het grootste belang dat u uw plannen, missie, ideeën diensten en/of producten boeiend en overtuigend weet te presenteren.

En daar gaat het vaak mis. Zoals u weet. Want hoeveel procent van de presentaties die u ooit heeft bijgewoond hebben u nou écht geraakt? Hoe zit dat met ùw presentaties?

En hoe is dit eigenlijk mogelijk? Want mensen zijn al sinds mensenheugenis van elkaar afhankelijk. Goed presenteren is in die zin altijd al essentieel geweest.

Hoe kan het dat we er in de 21e eeuw nog steeds zo slecht in zijn? En hoe kan het beter? Want ook nà de tech-revolutie zal dit een essentiële vaardigheid zijn. 

Gerben van Driel besloot op zoek te gaan naar antwoorden. En weet zijn publiek daar op een boeiende en entertainende manier deelgenoot van te maken.

—————————

Gerben van Driel (Tiel, 1978) leek voorbestemd voor een corporate carrière. Hij studeerde bedrijfskunde in Rotterdam en werkte vervolgens een aantal jaar in het bedrijfsleven. Maar het creatieve bloed kroop waar het niet gaan kon. Dus gooide hij het roer om. En werd televisiemaker.

Als programmamaker en later presentator (Powned, RTL Z) maakte hij ontelbaar veel verhalen. In de media leerde hij de kracht van Storytelling kennen.  Maar zag ook hoe men buiten de media die kracht heel vaak onbenut liet. Dus besloot hij zich te gaan verdiepen in onderliggende principes. En met die kennis anderen in staat te stellen hun doelen effectiever te bereiken.  

Nu is hij spreker en traint hij Corporate Nederland in het geven van succesvolle presentaties vanuit zijn bedrijf Speak To Succeed. 

 

 

 

 

Wilt u mij boeken als spreker?

Rechtstreeks

U kunt mij boeken via de volgende websites: