Nienke Bloem

Als ervaren spreker op nationale en internationale podia schittert Nienke als Customer Experience Guru.

Want hoe zet je de klant centraal in een organisatie? De intenties zijn vaak goed, maar waarom gaat het in de praktijk toch regelmatig fout? Hoe maak JIJ Het verschil naar de klant. Daar geeft Nienke het antwoord op. Inspirerend, eerlijk en vooral met praktische handvatten.

Ze heeft 3 keynotes:

1. Customer Experience it is Rocketscience. Voor events en inhouse workshops met MT’s. Ze vertelt het geheim achter succesvol de klant centraal stellen. Van strategie tot dagelijkse executie. Nee, het is niet makkelijk. Maar wel te doen!

2. Fall in Love with your customer.
Voor events en inhouse leiderschapssessies. In vele missionstatements van organisaties staat de klant centraal. We willen ‘Raving fans’ of iets wat daar op lijkt. Hoe zit het met klantgericht leiderschap? Houden leiders wel van klanten? Nienke prikkelt en verleidt en laat de klantliefde bloeien!

3. Yes it is your job!
Voor inhouse events voor grote groepen management & customer facing medewerkers.
Het is nergens ideaal ingericht binnen bedrijven. Processen, systemen, vergaderingen; het houdt leiders en medewerkers af van de klant centraal stellen. Toch kan iedereen het verschil maken naar de klant. Nienke geeft 5 suggesties hoe het MORGEN anders kan en daagt iedereen uit, daar 1 van op te pakken. Actie in de tent en de klant een stuk blijer.

Website: http://www.nienkebloem.nl

Wilt u mij boeken als spreker?

www.nienkebloem.nl (rechtstreekse boekingen)

U kunt mij boeken via de volgende websites: